Omnicom Media Group – Proč dobrá reklamní kampaň není jen o TV spotech a bannerech

Přijďte se s námi podívat pod pokličku mediálních kampaní známých značek, jako je Braník, Porsche a Mercedes. Po úvodním představení mediatypů se společně podíváme na to, jak využít tradiční media v pivním průmyslu na značce Braník a dostat spotřebitelskou soutěž Braničtí rytíři mezi pivaře. Dále jak netradičně přistoupit k lokální kampani pivní značky Ostravar a podpořit tak celý region po Coronavirové pandemii. Poté představíme kampaň značky Porsche se zacílením na ženy, která ukazuje, že Porsche není pouze pánskou vášní. V neposlední řadě se podíváme na kampaň značky Mercedes, která si kladla za cíl podpořit elektromobilitu s nově launchovaným modelem EQA řízeným českými celebritami.

Registruj se

Připoj se on-line


Kdy a kde?

Pondělí 31. října 2022, 13:00 – 14:30

Učebna č. 565, 566

Workshop proběhne také v hybridní formě


S kým?

Marek Ertl, Media Planner

Marek Ertl, Media Planner

Pavol Sivý, Deputy Client Service Director

Pavol Sivý, Deputy Client Service Director