Program Management

Co všechno obnáší program management?

Navazující magisterský studijní program Management výrazně prohlubuje teoretické znalosti oboru a připravuje studenty na pozice středního a vyššího managementu ve všech typech firem a organizací. Na rozdíl od bakalářského studia je kladen důraz na specifika vybraných oblastí, studenti si proto pro zvýšení odbornosti a hlubší pochopení problematiky volí jednu z pěti specializací, díky kterým se mohou cíleně věnovat vybraným oblastem managementu, v nichž by se po dokončení vysoké školy chtěli realizovat. Velký důraz je v navazujícím magisterském studijním programu kladen na kritické myšlení a vědecko-výzkumný přístup k řešení problémů.


Je pro mě management vhodný?

Určitě. Studium je určeno všem zájemcům, kteří si chtějí rozšířit svůj životopis o prestižní byznys školu a získat znalosti a dovednosti v oblasti managementu. Řada zaměstnavatelů v posledních letech cíleně vyhledává absolventy, kteří úspěšně studovali alespoň jednou na vysoké škole se zaměřením na byznys. Navazující magisterské studium proto není určeno pouze pro absolventy oborů management, ekonomie a jim příbuzných, ale pro každého, kdo chce přidat ke svému předchozímu vzdělání přidat manažerskou nadstavbu. Fakultu managementu takto úspěšně dostudovali absolventi medicínských, technických či humanitních oborů.


V prezenční nebo kombinované formě?

Management můžeš studovat ve formě prezenční nebo ve formě kombinované. Zatímco prezenční studium je tradiční formou studia a má své výhody ve větším kontaktu se školou a možností vyjet na erasmus, kombinovaná forma je ideální pro ty, kteří chtějí skloubit studium s prací či jinými závazky. V semestru jsou 4 intenzivní víkendová soustředění přímo na fakultě, zbytek je ve formě samostudia. Termíny těchto soustředění budeš znát s dostatečným předstihem, budeš si tedy moci své pracovní či jiné povinnosti dobře naplánovat.

V prvním semestru dostaneš pevný rozvrh, v dalších si pak už volíš předměty podle svých zájmů.


Jak bude vypadat rozvrh a jaké předměty tě čekají?

Jak přesně bude vypadat tvůj rozvrh v prvním ročníku, kdy budeš mít jakou hodinu, to se dozvíš před začátkem samotného semestru. V prvním semestru ti ještě rozvrh pevně stanovíme. Nechceme tě stresovat tím, že by tě ještě před začátkem školního roku čekal výběr předmětů, jejich registrace a zápis, proto od nás na prvního půl roku dostaneš vše připraveno, usnadní ti to tvůj magisterský start. Každý další semestr si pak už budeš volit předměty podle svého uvážení a budeš si moci částečně přizpůsobit rozvrh tak, aby ti obsahově a časově co nejvíce vyhovoval.

Jaké předměty a kdy tě čekají se dozvíš v tzv. studijním plánu. Ten je rozdělen do několika bloků, obecně na blok předmětů povinných a předmětů volitelných. V následujících tabulkách máš vše přehledně rozděleno do jednotlivých bloků, včetně doporučeného semestru studia. Tento studijní plán je ale jen orientační, nabídku předmětů průběžně rozvíjíme, proto je možné, že se v budoucnu budeš moci setkat i s jinými předměty.

Předmět 1 2 3 4
Diplomový seminář
Ekonomie a hospodářská politika
Management udržitelného rozvoje
Manažerská ekonomika
Manažerská informatika
Manažerské rozhodování
Strategický management
Strategický marketing
Výzkumné metody v managementu
Předmět 1 2 3 4
Aplikační projekt
Odborná praxe (pouze prezenční studium)
Podnikatelská politika
Právo (Trestní odpovědnost)
Regionální management
Účetnictví
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu
Předmět 1 2 3 4
Mezinárodní management
Modelování v managementu
Organizační design
Podnikové finance
Oceňování podniku
Předmět 1 2 3 4
Brand management
Marketing služeb
Marketingová simulace
Online marketing
Spotřebitelské chování
Předmět 1 2 3 4
Databázové systémy
Management informačních systémů
Modelování v ekonomii a managementu
Řízení dodavatelských řetězců
Znalostní management
Předmět 1 2 3 4
Ekonomika a financování zdravotnictví
Marketing ve zdravotnictví
Metody ekonomického hodnocení zdravotnických programů
Organizace a managementve zdravotnictví
Technické a strategické nástroje ve zdravotnictví
Předmět 1 2 3 4
International Management
Modeling in Management
Marketing Simulation
Business Finance
Business valuation