Inovační týden

Oživit tradiční výuku, propojit získávané znalosti s prostředím praxe, zvyšovat potenciál a posouvat zažité hranice. To všechno je základní myšlenkou inovačního týdne.

Průběh akademického roku, především jeho výukové části, je pevně dán a často nezbývá příliš prostoru k tomu, aby mohla být (nejen) výuka oživena netradičními prvky, které jí dodají na rozmanitosti, oživí ji a budou přínosné nejen pro studenty, ale i pro pedagogy. Inovační týden, který je zasazen do středu semestru, a jehož pilotní běh se uskuteční v týdnu od 31. října do 4. listopadu 2022, přináší všem řadu možností, jak obohatit výuku a jak rozšířit portfolio aktivit, které studentům ukáží, jak se dá teorie aplikovat v praxi.

#innoweek rozhodně neznamená „volno uprostřed semestru“, naopak se jedná o jedinečnou příležitost pro získání nových znalostí, dovedností a pro osobní růst. Akce, které v tomto týdnu probíhají, jsou často vzhledem ke své vysoké atraktivitě kapacitně limitovány a vyžadují tedy registraci. Všechny aktivity jsou určeny jak pro studenty prezenční, tak i kombinované formy studia, účastnit se jich mohou samozřejmě také pedagogové. Vybrané aktivity jsou pak určeny i pro veřejnost. Abychom nabídli co největší dostupnost aktivit, proběhnou vybrané z nich v hybridním režimu. Fyzicky přímo na Fakultě managementu, pro on-line přenos pak bude již tradičně využita platforma Microsoft Teams.


Jaké aktivity nás čekají?

Následující aktivity máme již potvrzeny. Seznam se stále snažíme rozšiřovat a doplňovat tak, aby si každý přišel na své. Může také docházet ke změnám v plánovaných aktivitách, proto doporučujeme si vždy ověřit aktuální informace. Pro detailní informace o každé z aktivit stačí kliknout na její název.

Některé z aktivit budou kapacitně omezeny, bude tedy potřeba se na ně registrovat. Registrace budeme spouštět 17. října 2022.

Pondělí 30. 10. 2022

9:00 - 15:00workshopDesign thinking by Google
Grow with google
9:00 - 11:00přednáška
workshop
Příběh businessu
Orego finance s.r.o.
13:00 - 14:30workshopProč dobrá reklamní kampaň není jen o TV spotech a bannerech
Omnicom Media Group
14:30 - 16:00workshopJak správně pracovat s daty v marketingu
Omnicom Media Group

Úterý 1. 11. 2022

DopoledneexkurzeALZA
9:00přednáškaŠKODA AUTO
10:00přednáškaŠKODA AUTO
17:00Bakalářský/Diplomkový hackathon

Středa 2. 11. 2022

DopoledneexkurzeKoncept Smart City
Městský úřad Strmilov
DopoledneexkurzeŘízení zdravotnické společnosti
Edwards
9:00přednáškaSvět LIDL
LIDL
15:00 - 17:00webinářOd nápadu po realizaci
ViVa marketing

Čtvrtek 3. 11. 2022

9:00 - 13:00seminářMonetární politika v podmínkách České republiky, role a vybraná praxe České národní banky
Fakulta managementu VŠE, Banka Creditas

Pátek 4. 11. 2022

9:00 - 12:00Kulatý stůl
s absolventy
Naše cesta z alma mater na trh práce
Fakulta managementu VŠE

Partnerské organizace

Fakulta managementu VŠE
Grow With Google
Orego finance
Omnicom Media Group
ŠKODA AUTO
Alza.cz
Město Strmilov
Edwards Lifesciences
LIDL
ViVa marketing
Banka Creditas