Program Management
Co všechno obnáší program management?
Navazující magisterský studijní program Management výrazně prohlubuje teoretické znalosti oboru a připravuje studenty na pozice středního a vyššího managementu ve všech typech firem a organizací. Na rozdíl od bakalářského studia je kladen důraz na specifika vybraných oblastí, studenti si proto pro zvýšení odbornosti a hlubší pochopení problematiky volí jednu z pěti specializací, díky kterým se mohou cíleně věnovat vybraným oblastem managementu, v nichž by se po dokončení vysoké školy chtěli realizovat. Velký důraz je v navazujícím magisterském studijním programu kladen na kritické myšlení a vědecko-výzkumný přístup k řešení problémů.
Je pro mě management vhodný?
Určitě. Studium je určeno všem zájemcům, kteří si chtějí rozšířit svůj životopis o prestižní byznys školu a získat znalosti a dovednosti v oblasti managementu. Řada zaměstnavatelů v posledních letech cíleně vyhledává absolventy, kteří úspěšně studovali alespoň jednou na vysoké škole se zaměřením na byznys. Navazující magisterské studium proto není určeno pouze pro absolventy oborů management, ekonomie a jim příbuzných, ale pro každého, kdo chce přidat ke svému předchozímu vzdělání přidat manažerskou nadstavbu. Fakultu managementu takto úspěšně dostudovali absolventi medicínských, technických či humanitních oborů.
V prezenční nebo kombinované formě?
Management můžeš studovat ve formě prezenční nebo ve formě kombinované. Zatímco prezenční studium je tradiční formou studia a má své výhody ve větším kontaktu se školou a možností vyjet na erasmus, kombinovaná forma je ideální pro ty, kteří chtějí skloubit studium s prací či jinými závazky. V semestru jsou 4 intenzivní víkendová soustředění přímo na fakultě, zbytek je ve formě samostudia. Termíny těchto soustředění budeš znát s dostatečným předstihem, budeš si tedy moci své pracovní či jiné povinnosti dobře naplánovat.
V prvním semestru dostaneš pevný rozvrh, v dalších si pak už volíš předměty podle svých zájmů.
Jak bude vypadat rozvrh a jaké předměty tě čekají?
Jak přesně bude vypadat tvůj rozvrh v prvním ročníku, kdy budeš mít jakou hodinu, to se dozvíš před začátkem samotného semestru. V prvním semestru ti ještě rozvrh pevně stanovíme. Nechceme tě stresovat tím, že by tě ještě před začátkem školního roku čekal výběr předmětů, jejich registrace a zápis, proto od nás na prvního půl roku dostaneš vše připraveno, usnadní ti to tvůj magisterský start. Každý další semestr si pak už budeš volit předměty podle svého uvážení a budeš si moci částečně přizpůsobit rozvrh tak, aby ti obsahově a časově co nejvíce vyhovoval.
Jaké předměty a kdy tě čekají se dozvíš v tzv. studijním plánu. Ten je rozdělen do několika bloků, obecně na blok předmětů povinných a předmětů volitelných. V následujících tabulkách máš vše přehledně rozděleno do jednotlivých bloků, včetně doporučeného semestru studia. Tento studijní plán je ale jen orientační, nabídku předmětů průběžně rozvíjíme, proto je možné, že se v budoucnu budeš moci setkat i s jinými předměty.
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| Diplomový seminář |
|
|
|
|
| Ekonomie a hospodářská politika |
|
|
|
|
| Management udržitelného rozvoje |
|
|
|
|
| Manažerská ekonomika |
|
|
|
|
| Manažerská informatika |
|
|
|
|
| Manažerské rozhodování |
|
|
|
|
| Strategický management |
|
|
|
|
| Strategický marketing |
|
|
|
|
| Výzkumné metody v managementu |
|
|
|
|
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| Management |
|
|
|
|
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| Aplikační projekt |
|
|
|
|
| Odborná praxe (pouze prezenční studium) |
|
|
|
|
| Podnikatelská politika |
|
|
|
|
| Právo (Trestní odpovědnost) |
|
|
|
|
| Regionální management |
|
|
|
|
| Účetnictví |
|
|
|
|
| Udržitelný rozvoj cestovního ruchu |
|
|
|
|
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| Mezinárodní management |
|
|
|
|
| Modelování v managementu |
|
|
|
|
| Organizační design |
|
|
|
|
| Podnikové finance |
|
|
|
|
| Oceňování podniku |
|
|
|
|
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| Brand management |
|
|
|
|
| Marketing služeb |
|
|
|
|
| Marketingová simulace |
|
|
|
|
| Online marketing |
|
|
|
|
| Spotřebitelské chování |
|
|
|
|
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| Databázové systémy |
|
|
|
|
| Management informačních systémů |
|
|
|
|
| Modelování v ekonomii a managementu |
|
|
|
|
| Řízení dodavatelských řetězců |
|
|
|
|
| Znalostní management |
|
|
|
|
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| Ekonomika a financování zdravotnictví |
|
|
|
|
| Marketing ve zdravotnictví |
|
|
|
|
| Metody ekonomického hodnocení zdravotnických programů |
|
|
|
|
| Organizace a managementve zdravotnictví |
|
|
|
|
| Technické a strategické nástroje ve zdravotnictví |
|
|
|
|
| Předmět |
1 |
2 |
3 |
4 |
| International Management |
|
|
|
|
| Modeling in Management |
|
|
|
|
| Marketing Simulation |
|
|
|
|
| Business Finance |
|
|
|
|
| Business valuation |
|
|
|
|