Přednáška dr. Justina Paula, chief editora časopisu International Journal of Consumer studies /17. 5. 14:00/
V úterý 17. května ve 14.00 (učebna 542) vystoupí na FM VŠE dr. Justin Paul s přednáškou Publishing in International Journals – Dos and Don’ts.
dr. Justin Paul je chief editor časopisu International Journal of Consumer studies (IF 2020: 3,864) a je uváděn mezi 0,1 % nejcitovanejších vědců na světě – na Google Scholat ~ 10 000 citací, h-index 47). Působil na řadě univerzit, např. University of Washington, v současnosti působí jako ředitel PhD a MBA programů na University of Puerto Rico, USA a rovněž působí i na Henley Business school, University of Reading, England. Dr. Paul je autorem řady teoretických konceptů (Masstige model and measure for brand management, CPP Model for internationalization, SCOPE framework for Small firms, 7-P Framework for International Marketing and TCCM Framework for literature reviews). Během své kariéry vyučoval např. na Aarhus University, Denmark, Grenoble Ecole de Management & University of Versailles France, University of Chicago, USA, Vienna University,-Austria, Fudan & UIBE-China, UAB Barcelona and Madrid. Publikoval best-selling případové studie na Ivey & Harvard. Je autorem a spoluautorem řady široce používaných učebnic, např. Business Environment (4th ed), International Marketing, Services Marketing, Export-Import Management (2nd edition), Management of Banking & Financial Services vydaných nakladatelstvími jako je McGraw-Hill, Oxford University Press & Pearson. Je autorem přes 130 výzkumných článků evidovaných v SSCI, z nichž řada je v prestižních kategoriích ABDC nebo UK-CABS. Vystupoval ve více než 60 zemích světa.