Alza.cz: exkurze

V Alze už jsme byli několikrát a pokaždé to sklidilo velký ohlas. Co nás čeká během exkurze tentokrát? Prohlédneme si prostory Alzy, popovídáme si s obchodními manažery a zástupci marketingu a celkově se podíváme na to, jak to v Alze funguje. A taky drobné občerstvení, ochutnávka ořechů a ořechových másel z naší privátní značky, možnost hrát na arkádových automatech/pingpongu/fotbálku.


Jaké přednášky a workshopy si v alze užijete?

Brand a Strategy
  • Jak vzniká hodnotná značka na příkladu Alzy a Nike
  • Je lepší být značkou, která je jiná nebo kterou každý pozná
  • Podle čeho poznám ty nejlepší značky
Marketingová Strategie
  • Co to je a proč ji potřebujeme
  • 3 základní kroky
  • Nastavení cílů
  • Segmentace, targeting vs. mass-market
Private Labels

V Alze budujeme značky, pro které je středobodem vesmíru zákazník a s ním neoddělitelně spjatý uživatelský zážitek. Stavíme na kvalitě, otevřenosti, důvtipu a sociální či enviromentální odpovědnosti. Tvoříme pouze produkty, které bychom si sami koupili domů, z kterých jsme nadšení a na které jsme beze zbytku hrdí. Dozvíte se, co se za pojmem privátní značky alzy skrývá, jak boříme mýty a předsudky, které se kolem privátních značek objevují a jak vůbec vzniká správný privátkový produkt.

Influencer Marketing

Přednáška přináší pohled do světa influencer marketingu v Alze a jeho vlivu na vnímaní značky. Ukážeme si na praktických ukázkách jak komunikujeme inovativní služby a jak využíváme sílu influencerů pro zlepšení povědomí o značce. Dále se zaměříme na otázku autenticity a dlouhodobé spolupráce influencerů se značkou a ukážeme si making-of našich kampaní. Přednáška je vhodná pro všechny, kteří mají zájem o nové přístupy k propagaci značky v online prostředí.

Reklama na sociálních sítích: Aneb když organický dosah pro celkovou strategii na sociálních sítích nestačí…

Placené reklamy pomáhají rychleji a přesněji zasáhnout cílové publikum. Nejenže umí efektivně podpořit naše aktuální příspěvky pro zvýšení dosahu, ale umožňují také „na pozadí“ zasáhnout dosud neoslovené publikum a generovat více konverzí. Zajímá tě, jak reklama na sociálních sítích vlastně funguje a jak ji můžeš dělat efektivně? Iveta je naše Social Media Ads Specialistka, která tě provede základy tvorby reklam na sociálních sítích a ukáže, jak to v praxi u nás probíhá. Iveta má za sebou řadu let zkušeností s prací na sociálních sítích a digital PR se širokou škálou klientů, i ze zahraničí, kde pracovala v kreativní marketingové agentuře. Postupem času se přeorientovala na výkonnostnější část marketingu a nyní má u nás na starost naše reklamy.

Social Media v Alze

Přednáška se bude točit kolem sociálních sítí. Kdo na nich je, co na ně patří za obsah, jaká čísla jsou důležitá a jaká naopak ne a proč by tam firmy měly být. Kromě zajímavých dat mrkneme i na to, že Facebook ještě není mrtvý, proč hezká fotka na Instagramu nestačí a i na to, že na TikToku už nejsou jen děti. A také nahlídneme pod pokličku tomu, jak to děláme my v Alze.
Vyjednávání s SPD – Martin Mareš (Business Unit Manager) !!! POUZE PRO 15 NEJRYCHLEJŠÍCH!!! nutno se přIhlásit přes QR kód na plakátu.

Workshop Vyjednávání

Vyzkoušejte si vyjednávání nanečisto. Zkušení nákupčí a manažeři vás provedou základními principy vyjednávání. V praxi si vyzkoušíte techniky, které využijete nejen v budoucím pracovním životě.

HR přednáška

Tápete, jak napsat dobré CV a motivační dopis? Bojíte se pohovorů a nevíte, jak se na ně připravit? Pokusíme se vás zábavnou a praktickou formou na vše připravit – společně si zhodnotíme různé CV, naučíte se, jaké jsou nejčastější chyby a dozvíte se nějaké HR zákulisní informace.

 

Registrace

  • 6:50 Odjezd od Fakulty managementu
  • 9:30 – 11:30 Brand Building a Strategy Marketing
  • 11:30 – 12:00 Oběd
  • 12:00 – 13:00 Skrytý potenciál: Vznik a vývoj private labels
  • 13:15 – 15:20 – Influencer marketing a social media v Alze (behind the scenes)
  • 15:35 – 16:35 – Workshop vyjednávání + HR přednáška
  • 16:45 – 17:00 – Q&A
  • 19:00 Příjezd do Jindřichova Hradce

Kdy, kde a pro koho?

  • Úterý 9. dubna 2024, 9:00 – 15:00, odjezd autobusu v 6:50 od fakulty
  • Studenti a zaměstnanci Fakulty managementu

S kým?

Alza.cz: exkurze