Druhý ročník letní školy Marketing Inspiration Summer School 2021 přivítal na 20 zahraničních studentů

Ve druhém ročníku letní školy s názvem Marketing Inspiration Summer School 2021 přivítala Fakulta managementu 22 studentů ze zahraničí. Vzhledem k aktuálně platným opatřením proběhla letní škola ve virtuálním formátu.

I Letos Fakulta Managementu přivítala studenty téměř ze všech koutů světa. Na ty čekaly dva týdny plné nejen studia, ale i zábavy. Studenti měli možnost vybrat si libovolný počet ze čtyř předmětů v angličtině: Marketing in Healthcare, Business Valuation, Strategic Tourism Marketing a Branding. Tímto způsobem mohli získat 3 až 12 ECTS kreditů, které se jim započítávají do hodnocení na jejich domovských univerzitách.

Ačkoliv současná situace neumožňovala plnohodnotně využít potenciál letní školy, čekal na studenty i doprovodný program. Během něj virtuálně poznávali Českou republiku a interaktivně rozvíjeli své schopnosti v marketingu spolu s jejich českými přáteli, tzv. Buddies. Ti jim byli vždy k dispozici, aby jim ulehčili a zpříjemnili jejich „virtuální pobyt“ v České republice. V rámci doprovodného programu měli zahraniční studenti možnost „virtuálně“ navštívit Fakultu Managementu, poznat Jindřichův Hradec a jeho okolí, nebo například „navštívit“ nejvýznamnější památky v jižních Čechách a v regionu České Kanady. Připraven pro ně byla rovněž řada teambuildingových aktivit, během kterých měli možnost představit sebe a lépe poznat své spolužáky.

Po úspěšném absolvování zkoušek studenti získali ECTS kredity a zároveň certifikáty o účasti.

Pevně doufáme, že příští ročník Marketing Inspiration Summer School 2022 proběhne již v plnohodnotné kontaktní formě, jako tomu bylo během prvního ročníku letní školy v roce 2019.