Testování zaměstnanců a přítomnost studentů na fakultě (aktualizováno 30. 6. 2021)
S účinností od 1. července 2021 se ruší opatření nařizující povinné testování studentů, akademických pracovníků i dalších zaměstnanců vysokých škol.
Při vstupu do budovy Fakulty managementu tak už od 1. července 2021 nebudou na recepci vydávány samotesty (na vlastní žádost jsou však stále k dispozici). Rovněž nebudou požadována potvrzení osvědčující negativní výsledek testu, certifikáty o dokončeném očkování či jiná potvrzení. To platí pro běžný vstup do budovy. V případě konání hromadných akcí, jakými jsou například slavnostní promoce plánované na září 2021, bude vše probíhat podle aktuálně platných nařízení a předpisů.
Pro vstup do budovy Fakulty managementu stále prosíme o dodržování pravidel tří R: pravidelná hygiena a desinfekce rukou, nošení respirátorů ve společných prostorách a dodržování alespoň dvoumetrových rozestupů.
Ruce
Pravidelně si myjte ruce teplou vodou a mýdlem nebo používejte dezinfekci.
Roušky
Při pohybu v uzavřených prostorách s vyšší koncentrací osob je nejúčinnější prevencí nosit roušku.
Rozestupy
Dodržujte bezpečné rozestupy alespoň 2 metry od ostatních osob.