Omnicom Media Group – Proč dobrá reklamní kampaň není jen o TV spotech a bannerech
Přijďte se s námi podívat pod pokličku mediálních kampaní známých značek, jako je Braník, Porsche a Mercedes. Po úvodním představení mediatypů se společně podíváme na to, jak využít tradiční media v pivním průmyslu na značce Braník a dostat spotřebitelskou soutěž Braničtí rytíři mezi pivaře. Dále jak netradičně přistoupit k lokální kampani pivní značky Ostravar a podpořit tak celý region po Coronavirové pandemii. Poté představíme kampaň značky Porsche se zacílením na ženy, která ukazuje, že Porsche není pouze pánskou vášní. V neposlední řadě se podíváme na kampaň značky Mercedes, která si kladla za cíl podpořit elektromobilitu s nově launchovaným modelem EQA řízeným českými celebritami.
Kdy a kde?
Pondělí 31. října 2022, 13:00 – 14:30
Učebna č. 565, 566
Workshop proběhne také v hybridní formě