Omnicom Media Group: Focus Group v teorii i v praxi

Focus group je jedna z kvalitativních výzkumných metod, kterou použijete, když chcete opravdu dobře porozumět motivaci cílové skupiny, postavit produkt na míru nebo otestovat různé reklamní spoty. Není divu, že v posledních letech zažívá tato metoda obrovský boom. Nicméně má svoje zákonitosti a její výsledek závisí přímo úměrně na zkušenosti lektorů. Na přednášce se dozvíte nejen teorii, ale zejména jak se s touto metodou reálně pracuje při tvorbě komunikační strategie pro velké společnosti z různých sektorů. 

Na přednášku volně navazuje další workshop – Focus group prakticky.

Registruj se Připoj se on-line


Kdy, kde a pro koho?

    • Čtvrtek 30. března 2023
    • 10:00 – 11:30
    • On-line
    • Studenti a zaměstnanci Fakulty managementu

S kým?

Omnicom Media Group: Focus Group v teorii i v praxi